הדרך למותג פרטי מורכבת מחמישה שלבים
כיצרנית בעלת שם בינלאומי בפיתוח וייצור מוצרי ״פרייבט לייבל״, מטרתנו היא הנגשת תהליךפיתוח, בניית
וייצור המותג עבור הלקוח. יחד אתכם, בהתאם לדרישות ומסגרת התקציב, ניצור את קו המוצרים הייחודי
עבורכם. ייצור קוסמטיקה למותג פרטי – פרייבט לייבל – הוא קל ופשוט עם המומחים המנוסים שלנו
אפיון ראשוני של המותג
הצעד הראשון בדרך לפיתוח מותג פרטי משלכם
בפגישה ראשונית נסקור את הפרויקט והחזון העסקי. יחד איתך נגדיר את הקונספט השיווקי, מטרות ותקציב. נייעץ ונסייע בפיתוח קו המוצרים התואם את דרישותיך אפיון ראשוני של מותג הוא תהליך חשוב שמתמקד בהגדרת הזהות, הערכים, והמטרות של המותג. התהליך עוזר להבין מה המותג מייצג ומה הוא רוצה לשדר ללקוחותיו. הנה כמה צעדים עיקריים בתהליך אפיון ראשוני של מותג: הגדרת מטרות ויעדים, זיהוי קהל היעד, הגדרת ערכים מרכזיים, יצירת זהות מותג, פיתוח שפה מותגית
בחירת המוצרים הנכונים לך
יחד נבחר את המוצרים וחומרי הגלם המדויקים
מומחי ביו דיירקט יכוונו ויסייעו לך בבחירת המוצרים המתאימים ביותר לדרישותיך – כולל בחירת ושילוב חומרי גלם פעילים ואיכותיים אשר יקנו למותג המתוכנן ערך מוסף. נציג בפניך דוגמאות מעבדה שהוכנו במיוחד עבורך להתרשמות ראשונית. מתחילים בבחירת מוצרים, שילוב חומרי גלם, איכות ושירות ללא פשרות
בחירת אריזה
מותג טיפוח חייב את האריזה המתאימה ביותר
טיב אריזת המוצר ונוחות השימוש, מהווים מרכיב מרכזי בכל הליך שיווקי – בוודאי בתעשיית הקוסמטיקה. בביו דיירקט נציג בפניכם מגוון פתרונות אריזה איכותיים – כולל דוגמאות אריזה ייעודיות למוצרי קוסמטיקה. התאמת האריזה לאופי המותג, גובה התקציב, נפח המוצר וחזונכם האישי – זו המומחיות שלנו
מיתוג, עיצוב ותוויות
עיצוב ומיתוג זה שם המשחק בעולם השיווק
אחד המפתחות המרכזיים להצלחת קו מוצרים, נעוץ בעיצוב חזות המותג. אנו נקשר אותך לספקים מובילים, שיעצבו את המותג ויקבעו שפה גרפית אחידה. עיצוב תווית המותג, עיצוב קופסת אריזה או עיצוב כללי של המותג עצמו – תוך פריסה כוללת של מגוון האפשרויות העומדות לרשותך, יוצקים את ההבדל
איתנו תגשימו חלום
מעוניינים להתרשם באופן אישי ממעבדות המחקר, המפעל וחדר התצוגה שלנו בדרך למותג פרייבט לייבל משלכם? אנו נשמח לארח ולהרחיב